Nuffnang Ad

Monday 18 July 2011

Jamuan kecil

I tak ada apa-apa untuk diberikan kepada Ayu Hairol yang sudahpun selamat kembali ke Malaysia, memadailah dengan jamuan kecil-kecilan untuknya serta kawan-kawan terdekat. Lagipun, ada di antara my Adelaide's gang nie belum berkesempatan nak datang rumah I nie, maklumlah rumah kecil kang ajak ramai-ramai sesak pulak dalam rumah nie. Jangan risau, I akan ajak jugak tapi berperingkat-peringkat la ye. Hidangan yang disediakan pun taklah berat sangat, tak berani nak buat nasi kalau ajak ramai-ramai nie, takut tak menjadi pulak so tetamu dijamu dengan mee bandung serta roti jala sahaja. Yang lain penuh meja tu, adalah potluck yang dibawa oleh tetamu.

As usual, tetamu lelaki dok melepak di ruang hadapan, mujurlah segala toys dah kami letakkan di bilik belakang so taklah semak sangat di ruang hadapan nie. Rasa lapang aje.

Tetamu wanita dok berlonggok dekat dapur ajelah, mujurlah ada ruang besar sikit di dapur nie so bolehlah melepak kat situ, kalau tak sure bertemu punggung la para tetamu I nie.

1 comment:

  1. rajinya buat makan2 erk :) nanti balik msia buat laa jugak, leh eliss merasa air tgn you tu :)

    ReplyDelete