Nuffnang Ad

Tuesday 18 December 2012

We had fun in Legoland

Ikutkan cuaca, we all tak akan ke Miniland ni cos hujan dua kali turun sepanjang w eall berada di dalam Legoland ni tapi disebabkan tak ada benda lain yang akan dibuat, so we all pun tunggu sampai hujan reda, bought the raincoat and off to the Miniland.

Memang kagum dengan Miniland ni. We all satu family yang baru berjinak-jinak dengan LEGO ni pun baru buat sekotak memakan masa setengah hari. Inikan pulak nak buat KLCC, KLIA ataupun Putrajaya.




Ada juga disediakan perkhidmatan mini train untuk seisi keluarga naik and pusing di sekitar kawasan Legoland, tapi kenalah bersabar beratur untuk menunggu giliran masing-masing.

There is a fews eating places yang disediakan di dalam Legoland. Ada 3 restorant that is Pizza Manis, The Cafes and also Market Restaurant. Ada juga open air concept restaurant like Knight's Feast, Robot Kitchen, Jungle Cafe and Snack Bar. Ada yang cakap harga makanan mcm tak masuk akal cos terlalu mahal. Ikutlah pada individu masing-masing. 

Di Imagination Park ada disediakan tall tower untuk kita explore seluruh kawasan Legoland. 

Must come back again...soon !!!

After 9 hours full of adventure, so masuk kereta tak sampai 5 minit semuanya tertidur kepenatan.  Mana tak letihnya, berlari sana sini, panjat, berjalan, melompat. Bila masuk kereta, terus tertidur sampai tak sempat nak minum susu.
 

6 comments:

  1. memang nampak menarik sangat tu. bila ntah nak pergi sana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eliss
      Tunggu lepas bersalin and baby besar sikitlah baru pergi.

      Delete
  2. fuhhh...mcm best....tp rasanya better g time bukan cuti skolah kan? xde la rmai sgt smpai nk kena beratur..

    ReplyDelete
    Replies
    1. NurBetty
      Memang kena pergi bila bukan cuti sekolah tapi next year dah tak boleh kut sebab Danish pun dah sekolah di Malaysia so nak tak nak kena tunggu cuti sekolah la juga.

      Delete
  3. Salam Gina
    wah seronoknya dah sampai ke Legoland.
    kesian tengok sampai tido ternganga tu mesti letih sgt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Kak Umiyumi
      Memang dah plan pun nak kesini sebabnya husband ada conference di Singapore, dah alang-alang tu singgah terus. Mana tak penatnya Kak Umiyumi, 9 jam duduk dalam tu, masuk kereta kena pulak aircond, teruslah tido

      Delete