Nuffnang Ad

Saturday 26 January 2013

ALIM's Summer School

Sepanjang cuti sekolah di sini, Danish we all masukkan ke Summer School yang dibuat di oleh beberapa orang my Adelaide's gang. Summer school ini merangkumi kelas agama, arts and crafts serta sessi fardhu ain untuk anak-anak berumur 4-8 tahun.

Selalunya Danish pergi pagi with Daddy Jack and hantar Farah sekali tapi balik normally Ayah Farah, Ery akan pick up mereka berdua.

 Ada juga kelas cara mengerjakan solat yang betul

Dah lama dah dulu suggest pada Shifa, salah seorang penggerak Summer School ini since die masih berjiran dengan we all dirumah lama dulu agar membuat kelas/aktiviti untuk anak-anak di Adelaide ni sewaktu cuti sekolah. Sebabnya kat sini tak banyak aktiviti yang boleh dibuat dengan anak-anak bila cuti sekolah. Nak keluar berjalan aje rasa tak best jugak kut. Alhamdulillah, berkat usaha gigih Shifa dan juga Dr Alin, mereka mememulakan sessi summer school pada cuti kali ini.


Hasil art and craft session. Hari ini Insyallah akan berlangsungnya majlis graduasi Summer School ini petang nanti. Kami sekeluarga akan turut memeriahkannya.
 

No comments:

Post a Comment