Nuffnang Ad

Monday 7 November 2011

Bubbly time

Setiap bulan, landlord akan datang rumah untuk potong rumput di depan rumah. Ibu pun agak kagum dengan landlord disini. Tak semua rumah ada landlord yang datang bersihkan laman rumah, ada tu kena bersihkan sendiri, ptong rumput and trim pokok-pokok. Lagi terseksa macam tu tapi its part of the exercise jugak, kan.

Sekarang nie siang dah panjang, waktu nie dah pukul 6 and matahari masih terang lagi. Tak tahulah macamana perasaanya bula summer menjelang tiba. Panasnya terasa perit sangat.

Masa Ibu ada, memang sukalah the boys sebab ada yang nak melayan main diluar. Kalau dengan we all aje, bukan tak nak temankan tapi mcm malas aje nak keluar, maklumlah sejuk tapi the boys nie aktif, mana tahu sejuk ker panas.
Adakalanya main bola tapi agak bahaya juga sebab di depan rumah nie terus ke jalan besar, takut pulak bola tu melantun ke jalan. Nanti orang bising pulak. So, layan main bubble ajelah.

Rumah sebelah I masih kosong lagi. Belum ada sesiapa yang duduk after 3 bulan Hisham and Shifa berpindah. Harap-harapnya adalah orang melayu yang nak menyewa rumah tu. Ada juga I jiran nak bersembang di kala bosan-bosan nanti.

Tengok the boys seronok sangat main belon, Hannan pun turut terjebak sama bila tengok the boys dok tergelak-gelak main.

Sampai kembung pipi Ryan nak meniup belon

Aduh !!! sedih tengok gambar nie...bila berskype dengan Ibu, Ibu tanya ada main kat luar tak, terus muka the boys berubah menjadi sedih..huhuhuh..yer lah, nanti Mummy bawa mainkan park la tiap-tiap petang.

2 comments: