Nuffnang Ad

Friday 23 September 2011

Beraya lagi

Tak putus orang menjemput kami sekeluarga untuk rumah terbuka. Kali nie jemputan dari Hai and keluarga. Suka sangat tengok rumah Hai sebab kawasan yang sangat luas, and so cosy. Untung dapat rumah selesa macam nie.

Ryan pun tak ada kawan nak main, so main dengan Dhia pun jadi ler. Nak geng lelaki tak ada sebab tetamu undangan Hai nie kebanyakan anaknya perempuan, nak tak nak kenalah main dengan girl juga.

Hah, teknologi zaman sekarang nie mcm-mcm, tak cukup komputer, dengan handphone pun boleh berfacebook juga. I pun sama giler jugak, tengah masak pun sempat berfacebook dengan handphone jugak.

Kak Liza baru sahaja kehilangan bonda tercinta di pagi Syawal lalu. Al-Fatihah buat Kak Liza sekeluarga yer. Semoga roh Ibunda tercinta dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang-orang beriman.

Terima kasih kepada Hai dan Cik Deris kerana mengundang kami sekeluarga ke rumah. Makanan pun banyak juga, ada laksa dan juga tomyam. Kebetulan malam tu sejuk sikit so dapat makan makanan bersup nie memang meletup la.

Antara tetamu yang hadir malam tu. Nie pun ada yang tak ada sebab masih bercuti di Malaysia lagi. Minggu depan baru balik.

Semua tetamu dok terpegun layan movie apa tah. Even Daddy Jack pun ralit sama menengoknya. Sampaikan I bagi isyarat nak balik pun tak perasan.

2 comments:

  1. kty taun ni , lom lagi g open house kwn2..bz ngn kenduri aritu..weekend ni baru nak beraya

    ReplyDelete
  2. Gina nie pun segan Kak Atty, orang aje yang ajak dtg rumah, Gina nie pun belum sempat nak ajak orang datang

    ReplyDelete