Nuffnang Ad

Monday 7 November 2011

Yeah !!!! Daddy dah balik

After 5 hari Daddy Jack ke Beijing, akhirnya pulang juga ke pangkuan keluarga. The boys memang seronok lah bila Daddy ada, tambah pulak bula Daddy bawa balik plastic besar ada idaman hati masing-masing.

Budak kerinting nie pi sama jugak sibinya. Berebut-rebut nak bawa plastik yang dah sama besar dengan die. Danish tak pergi sekolah, I bagi cuti sebab nak sambut Daddy balik.

Biasalah, dah lama tak jumpa anak-anak so kenalah layan sekejap walaupun badan masih penat. Yer la, berapa jam duduk melapak kat KLIA sementara menunggu flight untuk ke Adelaide. Lepas tu tersangkut pulak di Adelaide Airport cos ada strike sekejap.

Apalagi, the boys dapat mainan la dari Daddy dia. Menambah koleksi yang dah sedia berlambak di rumah nie. Iskhhhh, yer la. Inipun Daddy Jack beli kat KLIA sebab kat Beijing tak tahu nak belikan apa untuk the boys sebabnya Daddy Jack tak keluar sangat ke city. Lagipun, tempat conferencenya agak jauh sikit dari city.

Kalau Daddy Jack ke mana-mana, suka mengumpul Tshirt Hard Rock Cafe. So far, we all dah ada Bangkok, Penang, Singapore, Hong Kong and now dah ada from China punya. Daddy Jack tak suka kirim kat orang Tshirt HRC nie sebabnya nak pergi sendiri and piulih mana yang berkenan. He's not into signature thist aje, ada yang limited edition pun disimpannya jugak. Cuma yang di Sydney belum sempat nak beli sebab masa kami ke sana tahun lepas, Rock Shop belum buka lagi. Dan demi tshirt HRC nie jugaklah Daddy Jack kena tipu dengan taxi driver di Beijing. Kena tipu pasal duit tambang la. Ditekannya habis-habisan.

Fridge magnet adalah wajib...ada juga my Adelaide's gang yang turut memesan FM nie.

Tshirth untuk cendemata kepada orang tertentu

As for me..ehem..ehem.. limited edition yawww !!!!

3 comments:

  1. yawww... seronoknya akak dapat ehem2 dr coach. ;)

    ReplyDelete
  2. ala..nak tengok la coach tu. mesti lompat bintang pas dapat paper beg tu

    ReplyDelete
  3. wahhh bestnyerrr..nk krismas ni mesti byk sale kan kat sane :)

    ReplyDelete